Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

3000

Για να ζησω τρωω βρομικο παγο με γευση φραουλα,
σνιφαρω καυσαεριο και εργαζομαι σαν βοηθος σε πορνειο,
καθε πρωι στη σταση κοιταω μπουτια και βυζια γυναικεια για να νιωθω λιγο αρσενικος(οσο μπορω δηλαδη),
γιατι στην τελικη με κοιτανε απο ψηλα και με προσαρμοζουν αναλογα,
τα περιθωρεια μου δεν ειναι πολλα και αρκετες φορες βρισκομαι σε κενο ασφαλτου,
σε γενικες γραμμες ειμαι φοβισμενος και αυτο με κανει διακρητικο οταν μιλαω ακομα και στα σκυλια,
προσπαθω να σπασω τον φοβο μου οπως τον παγο αλλα πανω που παω να δραπετευσω οι ιδιες οι σκεψεις μου με γυρνανε πισω,
για μια στιγμη ευτυχιας θα θυσιαζα ακομα και τα λιγα ψιλα που εχω στην τσεπη καθε τελος του μηνα,
οσοι προσπαθουν να με καταλαβουν πεφτουν στην παγιδα που εγω τους εστησαν γιατι δεν εχουν δικαιωμα για κατι τετοιο......κανενα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου