Κυριακή 9 Μαΐου 2010

σκεψεις της λεκανης (αμπαλος ινδιανος)

Αν μου δωσεις δυο λεπτα να τακτοποιησω τη σκεψη μου θα σου πω πολλα πραγματα..Σημασια εχει τι θες να ακουσεις.Αληθεια η ψεμματα??Μπορω να στα πω και τα δυο με μεγαλη ευκολια αρκει να μου το ζητησεις!Aν μου δωσεις αυτα τα δυο λεπτα μπορω να σε κανω να καταρευσεις η να γελασεις,να σκεφτεις η να σωπασεις,να κοιταξεις χαμηλα η να ντραπεις τοσο που να μην πεις πουθενα οτι τα ειπαμε.
Αν μου ζητησεις την αληθεια θα στην πω χημα.Οσο χημα δεν παει.Τοσο χημα που θα ξερασεις στο πατωμα οτι καταπιες ολα αυτα τα χρονια.Αν θες ψεμα τοτε θα φτιαξω το πιο ασχημο γιατι τα υλικα που θα χρειαστω ειναι τοσο ακριβα που ισως ξοδεψω μια ολοκληρη περιουσια περιαυτολογιας για να στο δωσω να το πιστεψεις.Καλυτερα η χειροτερα??Δυσκολη απαντηση!Το ενα δεν κανει χωρις το αλλο.Δεν θα υπηρχαν καν σαν εννοιες.Η μια συμπληρωνει την αλλη για να καταληξουμε σε αδιεξοδο.Σε αδιεξοδο προφητικο!Καποια βραδυα καθομαι και σκεφτομαι διαφορα παραπλανητικα σχηματα και απορω πως αντεχω ακομα.Ισως καποια μερα κανω πραξη καποιο απο αυτα.Μαλλον οταν σταματησω να πινω καθε βραδυ για να κοιμηθω ηρεμα.Χωρις εφιαλτες.Χωρις αναγουλες μεχρι το πρωι και σκεψεις που θα με εστελναν στο ψυχιατρειο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου