Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

λεγομαι carles


λεγομαι carles ειμαι 31 ετων και ζω σε μια φτωχη συνοικια της μαγιορκα.καλως η κακως ακομα δεν ειμαι αναγκασμενος να ταιζω καποιο στομα(γυναικιο η παιδικο) οποτε εχω αρκετο χρονο να τον σκορπαω σε ταξιδια βολτες και ακριβα εστιατορια.και αυτο βεβαια οταν η γονεις μου ειναι στις καλες τους γιατι αλλιως τα hot dog περνουν τη δικια τους θεση στο στομαχι μου και οι γκομενες που κατι τους εταξα τελικα τις βλεπω να γυρνανε με καποιον πιο καβατζομενο απο μενα.οχι δεν ειναι αστειο μη γελασετε αλλα καπως ετσι ειναι εδω και κυριως οταν εχεις να κανεις με ρεμαλια σαν και του λογου μου η του φιλου μου του σαντιαγκο.καπως ετσι με παρατησε και η στελλα μια ελληνιδα απο την πελλοπονησο αφου βαρεθηκε να με πληρωνει και σημερα αφου αφησα κατι λιγα πραγματα στην πορτα της εφυγα για βαρκελωνη και να με να πεταω κατι χιλιομετρα πανω απο το εδαφος καταυδρωμενος απο το φοβο μου.γραφω νευρικα σε αυτο το χαρτι αφου εχω πεισει τον εαυτο μου οτι σημερα ειναι η τελευταια μου μερα και ελπιζω μετα την πτωση καποιος να το βρει και να με μνημονευει που και που.τελικα οταν φοβασαι σκεφτεσαι πιο απλα και συναισθηματικα και εχεις ολη την καλη διαθεση να συγχωρεσεις ανθρωπους αλλα και να στειλεις στον αγυριστο αντιπαθητικους τυπους σαν τον διπλανο μου που με κοιταει και γελαει αλλα δεν ειμαι βεβαιος αν και ο ιδιος ειναι τοσο θαραλεος η απλα προσποιηται τον ανετο!βεβαια δεν θα το μαθω ποτε οπως και αυτος δεν θα μαθει αν η γλυκια και ομορφη γυναικα του τον αγαπαει τοσο η εκπορνευεται με ρεμαλια σαν του λογου μου αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα και ειμαι πολυ ταραγμενος για να το σχολιασω!!αλλωστε ο καθενας ειναι ελευθερος να φοραει τη μασκα του και να κρινει διαπραγματευομενος με τον εαυτο του την δικια του ευτυχια και γαληνη!η μανα μου παλι σιγουρα δεν θα ηταν περιφανη που δεν καταφερε να με κανει να δειχνω πιο ανετος μεσα σε ενα αεροπλανο και να δινω αφορμη σε γελοιους τυπους να σχολιαζουν τον προβληματισμο μου ομως ας με συγχωρεσει εκει που ειναι χαμηλα!αν καταφερω και προσγειωθω θα της στειλω ενα μπουκετο λουλουδια για να την ευχαριστησω,το υποσχομαι ενωπιον σας.υποσχομαι επισης μολις κατεβω να ειμαι καλυτερος ανθρωπος αν και αυτο ειναι κατι το οποιο το εχω υποσχεθει πολλες φορες ομως παντα με πιανω να εχω ξεφυγει λιγο απο το δρομο μου.υποσχομαι να δωσω ολα μου τα ψιλα στον πρωτο ζητιανο που θα βρω αλλα και να στειλω πισω στη στελλα τα εξοδα για την συντηριση μου ολον αυτον καιρο.ισως γραφτω και σε καποια οργανωση οικολογικου η φιλανθρωπικου χαρακτηρα με μηνιαια καταβολη και ξεχρεωσω επιτελους και την τραπεζα για το playstasion που δανειστηκα και οι τοκοι εχουν φτασει μεχρι το λαιμο.2500 ποδια πανω απο τη γη βεβαια ισως και να ναι η αιτια που γραφω οτι γραφω και μολις πατησω γη να τα ξεχασω και το χαρτι να καταληξει στον καδο ομως τι να κανω?αλλωστε παντα καποιος την πληρωνει και τελικα αποφασησα οτι ο διπλανος μου παιζει να εχει μπολικες τυψεις για να εχει αγορασει στην γυναικα του αυτην την τιγρη που εχει ριξει πανω της η ισως και να βολευεται η γκομενα και να σωπαινει.παντως το χαμογελο, χαμογελο και σιγουρα οταν εχεις λερωμενη τη φωλια σου απο κοινου το ομορφο προφιλ ειναι απαραιτητο για τις συστασεις.<<λεγομαι καρλες λοιπον κυριε και μην με κοιτατε ετσι,ειμαι σιγουρος οτι εισαι τοσο βλαξ οσο φαινεσαι οσο και κερατας.γελας που με βλεπεις νευρικο να εχω χεστει πανω μου ομως εισαι δεκα φορες πιο χεσμενος απο μενα και δεκα φορες πιο καθαρμα απο αυτους που σκοτωσαν την τιργη που φορα η γυναικα σου.ναι ναι παιξε τον σοκαρισμενο,εχω αρκετα να σου πω ομως δεν ειναι η καταλληλη στιγμη,λεγομαι καρλες κυριε,κανε μου μυνηση>>!!
ΚΑΠΟΥ Η ΕΠΑΦΗ ΧΑΝΕΤΕ.ΟΛΟΙ ΣΩΠΑΙΝΟΥΝ.ΟΙ ΑΝΤΙΣΦΙΞΙΟΓΟΝΕΣ ΜΑΣΚΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ.Ο ΚΑΡΛΕΣ ΕΧΕΙ ΜΠΛΕΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙΠΟΤΑ!!ΜΠΑΜ!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου